OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
PROWADZONYM Z WYŁĄCZENIEM STOSOWANIA PRZEPISÓW USTAWY PzP
Roboty budowlane
Wymiana ogrodzenia zewnętrznego na terenie ROD „WOLICA” w Wolicy
(wzdłuż alejek wewnętrznych, tj. al. Leśnej, Śnieguliczki i ul. Ogrodniczej)
1. ZAMAWIAJĄCY
Nazwa zamawiającego: Polski Związek Działkowców, Stowarzyszenie Ogrodowe ROD „Wolica” w Wolicy |
Oddział zamawiającego: n/d |
Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00701591522868 NIP:534-212-38-08 |
Ulica: Ogrodnicza 1 |
Miejscowość: Wolica |
Kod pocztowy: 05-830 Nadarzyn |
Województwo: mazowieckie |
Kraj: Polska |
Adres poczty elektronicznej: rodwolica@gmail.com |
Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rodwolica.pl |
Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie - Działalność na rzecz pożytku publicznego |
Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność: Rodzinne Ogrody Działkowe |
Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
e-mail: rodwolica@gmail.com
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w procedurze przetargu pisemnego z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 1710), na podstawie zawartego w niej przepisu art. 2 ust. 1 pkt. 1.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest:
„Wymiana ogrodzenia zewnętrznego na terenie ROD „WOLICA” w Wolicy
(wzdłuż alejek wewnętrznych, tj. al. Leśnej, Śnieguliczki i ul. Ogrodniczej).
Zakres prac obejmuje w szczególności:
1. |
zakup oraz transport paneli ogrodzeniowych i pozostałych niezbędnych elementów ogrodzenia, zgodnych z parametrami: |
|
Panel H153-cm fi4-mm ocynk |
|
Słupek 60x40 H230 cm |
|
Podmurówka 25*250 cm |
|
Uchwyt podmurówki + wkręty |
|
Ceowniki i obejmy |
2. |
przygotowanie podłoża i przestrzeni, jeśli będzie to konieczne (wycięcie traw, krzewów, gałęzi), |
3. |
demontaż oraz wywóz obecnego ogrodzenia, na długości ok 1.100 mb |
4. |
montaż nowego ogrodzenia na długości ok 1.100 mb (beton i piach w kwestii wykonawcy) |
Podstawą opracowania oferty jest opis przedmiotu zamówienia zawarty w ogłoszeniu oraz mapy poglądowe w wersji PDF oraz CAD. Wątpliwości co do czynności koniecznych do wykonania, a nie ujętych w opisie winny zostać zgłoszone Zamawiającemu w trybie zapytań do ogłoszenia w trakcie sporządzania oferty lub uwzględnione w kosztach ogólnych kosztorysu ofertowego.
Zamawiający umożliwia zainteresowanym wykonawcom dokonanie wizji lokalnej po uprzednim kontakcie telefonicznym.
Wymagane jest, aby zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami zaś dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Ustawa z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności - ( tj. Dz. U. z 2016 poz. 655, Dz. U. z 2016 r. poz. 542 oraz Dz. U. z 2016 r. poz. 1228.) oraz posiadały wymagane certyfikaty.
Oferowana cena brutto musi zawierać wszystkie składniki kosztów wynikające z załączonej do ogłoszenia o zamówieniu dokumentacji, a także specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz uwzględniać wymagania i informacje Zamawiającego zamieszczone w ogłoszeniu o udzielanym zamówieniu z uwzględnieniem ewentualnych wyjaśnień Zamawiającego. Musi także uwzględniać wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedmiotowego zadania, z uwzględnieniem prac w zamkniętym obiekcie, ma zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Zamawiający zastrzega możliwość wybrania do realizacji zadania poszczególnych zadań/robót wyszczególnionych w kosztorysie. Spowodowane jest to dysponowaniem przez Zamawiającego ściśle określonym budżetem oraz priorytetem w wykonaniu niektórych pozycji powyższego kosztorysu. Na tę okoliczność Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej - odpowiednio do prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości co najmniej 100 000,00 zł.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
data rozpoczęcia: 2023-11-01, data zakończenia: 2023-12-31. Zamawiający dopuszcza wcześniejsze rozpoczęcie prac.
5. WARUNKI UDZIAŁU
Zdolność techniczna lub zawodowa
|
6. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
Oferta powinna zawierać:
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
7. KRYTERIA OCENY OFERT
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami: cena, termin wykonania oraz gwarancja:
Nr |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
Cena |
80 % |
2 |
Gwarancja i rękojmia |
10 % |
3 |
Skrócenie terminu wykonania zamówienia od pierwotnie wskazanego terminu, tj. 31.12.2023 r. |
10 % |
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium |
Wzór |
|
1 |
Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga1, gdzie: - Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert - Cof – cena brutto podana w ofercie - waga1 = 0,8 |
|
|
2 |
Okres gwarancji i rękojmi: 2 lata: 0 punktów 3 lata: +5 pkt. 5 lat: +10 pkt. |
|
3 |
Okres skrócenia wykonania prac, liczony w stosunku do maksymalnego przewidzianego w ofercie, tj. 31.12.2023 0 dni: 0 pkt. 14 dni: +5 pkt. 21 dni: +10 pkt. |
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyskała najwyższą ocenę .
8. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
9. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
10. WARUNKI ZAMÓWIENIA
Wolica dnia: 2023-09-15
Z poważaniem
Zarząd ROD „Wolica”
Załączniki:
Strona www stworzona w kreatorze WebWave.
ul. Ogrodnicza 1
05-830 Nadarzyn
NIP: 5342123808
KRS 0000293886 I Regon: 00701591522868
r-k bankowy: WBS 50 8015 0004 0014 0605 2000 0001